• logo
  • logo
  • logo
  • logo

18 de desembre del 2017

Un vi per.... la nit de Nadal

Fa dies que estic triant els vins que vull que m'acompanyin durant les celebracions nadalenques que tenim a prop. Hi ha una mica de tot, però el què domina són els vins amb bombolles.

I per la nit de Nadal, gaudiré amb el Jazz Nature del Castell de Sant Antoni.

Vaig tenir el plaer de conèixer en Pere Canals, founder del celler Castell de Sant Antoni, una magnífica persona que s'estima allò que fa. I tot seguit, vaig descobrir un dels seus productes estrella: Jazz Nature.

És un cava d'estil Brut Nature Reserva. Auster, complex i amb unes bombolles delicades que van xiuxiuejant dins la boca. Fruita fresca, bona acidesa i sensacions de pastisseria amb una mica d'anisats.

Una de les altres grandeses del producte és que neix amb un banda sonora de Jazz de Txell Sust i August Tharrats Trio.

Ja m'imagino l'àpat, bona companyia, bona música i bon cava. Amb aquest escenari segur que el tió també ens cagarà algun desig plaent.

Aquí podeu veure una de les cançons que sonaran a casa la nit de Nadal.
https://www.youtube.com/watch?v=n8tEQ-BfJaI&feature=youtu.be


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada